sobota 7. října 2023

 


                                            POTŘEBUJI    SE  DNES   ODREAGOVAT...

                    

                                                  TROCHU  CITÁTŮ   SNAD NEUŠKODÍ..


                            1.,,Nevadí  mi  žít  v mužském  světě,pokud  v něm  

                          mohu  být  ženou.  

                                                      ::Merilyn  MONROU...


                   2.,,Jenom  život,  který  žijeme   pro  

                           ostatní,stojí za to.

                                                      ::ALBERT  EINSTEJN..



                  3.,,Náš  život  je  takový,jakým  ho  učiní

                         naše   myšlenky.

                                                           ::Marceu   Aurelius


                4.,,   Jsem  něžný,  jsem  krutý, ale  jsem

                          život.PLÁČEŠ??  I  v slzách je síla..

                           TAK  JDI  A  ŽIJ.

                                                        ::John   Lennon.


                5.,,  ŽIVOT   SE   NEPÍŠE,ŽIVOT   SE   ŽIJE..

                                                  -Josef    Čapek.


            Tak jen trocha odreagování, při mém dnešním

             špatném   dni  si počtěte všichni, kdo  nahlédne..


                                       Moc  všechny  zdravím..Miluška

                                               Dříve   Miloslava a nyní Mirky blog...

2 komentáře:

  1. Dobře ses odreagovala citáty, to já od pátku byla na chaloupce a hřála se u krbových kamen (a občas i pracovala na zahrádce). Opatruj se.

    OdpovědětVymazat
  2. Citáty mám ráda, díky, Miluško :).

    OdpovědětVymazat

                                              POTŘEBUJI    SE  DNES   ODREAGOVAT...                                                         ...